994 Fästingår

Tvi. Nu har jag tagit bort den fjärde fästningen för i år. Normalt finns inte jag på deras meny, har tidigare i livet endast fått tre stycken, trots att jag rört mig i deras marker stora delar av året.

Idag tvättar jag det sista innan den "långa resan". Långa och långa, vi får se. Enligt min käre make kan det bli allt mellan tre dagar och drygt två månader :-) ??
På eftermiddagen blir jag hämtad i stan av min käre make fvb till husvagnen i Herräng, så vi kan packa det sista för att dra iväg imorgon förmiddag.
Nu blir det frukost och lite städning mellan tvättarna, ja visst ja, skulle ta med en ..... också, så går tankarna trots mina långa listor.
Fästingår
Tvi. Nu har jag tagit bort den fjärde fästningen för i år. Normalt finns inte jag på deras meny, har tidigare i livet endast fått tre stycken, trots att jag rört mig i deras marker stora delar av året.
Idag tvättar jag det sista innan den "långa resan". Långa och långa, vi får se. Enligt min käre make kan det bli allt mellan tre dagar och drygt två månader :-) ??
På eftermiddagen blir jag hämtad i stan av min käre make fvb till husvagnen i Herräng, så vi kan packa det sista för att dra iväg imorgon förmiddag.
Nu blir det frukost och lite städning mellan tvättarna, ja visst ja, skulle ta med en ..... också, så går tankarna trots mina långa listor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0