Skroten och Ullared

9 juli
Sol/moln
 
 
Först åkte vi till Kinna och Skroten som är en stor tygaffär med massor av tyger i alla sorter. Jag gick nog omkring och kände på tyger en timme innan jag bestämde mig för några småbuntar. 

När det var avklarat åkte vi vidare till Ullared. Husvagnen ställde vi upp på Ullareds egen ställplats och tog bilen fram till varuhuset, slet åt oss en vagn, gick in och började fylla vagnen med plastpåsar och bakplåtspapper. Nej ja' ba' skoja. Jo plastpåsar blev det för vi hade slut i husvagnen. ...och lite andra saker förstås. 

Vi gick inte tillsammans men träffades för eftermiddagsfika och för att äta middag innan vi betalade för varorna och gick ut för att leta efter bilen och då menar jag verkligen leta. Bilen stod inte där vi trodde och det blev lite svettigt innan vi till slut hittade den. Nästa gång får vi vara mer uppmärksamma när vi lämnar den så vi lätt hittar tillbaka.

Kvällen tillbringades i husvagnen med korsord och radio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0