Slö dag i Byxelkrok

6 augusti
Växlande molnighet och frampå kvällen regn
 
På förmiddagen gick vi fram till hamnen där det var ganska glest med fritidsbåtar idag till skillnad mot förra veckan. Det är nog så att många har slut på sin semester nu, det syns på campingen också. Många husvagnar och husbilar har åkt härifrån, men en och annan har faktiskt tillkommit. Vi tittade i bodarna där det såldes märkeskläder, heminredning, krafs och skitfula plastskor.
 
 
När vi gick hem tog vi vägen om ICA där vi köpte lite gott till eftermiddagsfikat för att fira en släktings födelsedag (vi passar alltid på att ha gofika när vi har någon att fira). Jag hyrde en film, vilket jag inte har gjort på väldigt många år, till eftermiddagens väntade regn. Det blev Jägarna 2 som var klart sevärd och spännande.
 

 
Min käre make servade med kaffe och middag resten av dagen, när jag hade en behagligt slö dag.
 
TV-kväll med sedvanligt strömavbrott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0