831, 832 Fett suger

Min käre make och jag har bevistat två födelsedagskalas i helgen. Det äldsta barnbarnet bjöd på en smarrig middag och tårta i lördags. Vi har dragit ner på presenter till de barnbarn som slutat skolan och istället ger pengar till UNICEF som världsföräldrar till deras ära, det blir ju en dubbel gåva kan man säga http://www.unicef.se Trevligt att träffas och umgås under kvällen.

I söndags bjöd min kära systerson på tacos vilket alltid är gott, -och spännande att se om det är något tillbehör som vi inte ätit till tacos tidigare. Det fanns massor av tillbehör och faktiskt några såser som vi inte smakat tidigare. Trevlig samvaro även denna kväll.

Fett suger, ja – nu har jag blivit för fet och måste ta tag i den biten!!! Jag har kontaktat ett syskonbarn som säljer  Cambridge Viktprogram  http://www.viktigpetter.com som skickat mig ett paket med en massa påsar där innehållet ska blandas med vatten och drickas i stället för att äta tre gånger om dagen. Kuren som jag ska genomgå kommer att pågå i tre veckor och jag hoppas att det ger resultat och en kick att fortsätta ett sunt leverne inför beach 2011 (eller 2012).

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0