890 Husvagnen invigd

Nu har nästan två veckor av min semester gått. Jag har haft många sköna och lata dagar. En dag har jag varit hemma i stan. Tillsammans med min kära syster firade vi vår mors 95-årsdag med blommor på graven och ett lunchbesök på IKEA. Samtidigt passade jag på att veckohandla på Coop.

Min käre make och jag rev av två aktiviteter på samma dag. Vi besökte Beckbyxans dag i Elmsta och American Car Show i Norrtälje. Två kontraster. Beckbyxans dag går i sjöns tecken från förr i tiden och American Car Show säger sig väl själv vad det handlar om.


Många fina pärlor visades upp


Här står dom uppradade i olika märkesordningar


En annan sorts pärla, OBS! kälken på taket
 
En kväll bjöd en nära granne på middag med vin och vin och…………… Mycket trevligt som vanligt att umgås och ljuga lite för varandra.

Nu är husvagnen städad och inflyttad i och därför ville vi prova att allt funkar. Vi drog husvagnen till Östhammar och campade en natt på Klackskärs camping tillsammans med vår lilla lånehund. Vi hade ett härligt dygn med promenader och test av funktioner i vagnen. Allt fungerar som det är tänkt.

 
Rosa spanar på övriga campinggäster


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0