845 Vårstädat på landet

I fredags gick jag till frissan och fick håret både kortat och färgat, och denna gång är jag riktigt nöjd med resultatet.

Håller forttarande på med Cambridgedieten några dagar till och det känns väldigt bra. Kläderna stramar inte längre och jag känner mig piggare. På torsdag ska jag trappa ner och börja med att äta ett mål vanlig mat om dagen och resterande mål med drycker. Jag kommer att föja min käre makes Gi-diet som verkar helt OK. Ett nytt sätt att tänka bara och det krävs lite läsa och vana innan det flyter på kan jag tänka mig. Skulle gärna vilja slanka till mig lite till.

I fredags när jag var klar hos frissan (2,5 tim) så hämtade min käre make mig och vi fortsatte till landet, där all snö var borta på gården och fåglarna kvittrade för fullt. Under helgen har vi städat både ute och inne, tagit ut fiskarna till dammen, planterat lite blommor och njutit i solen. Inga nära grannar på plats denna helg.



Vårblommor i Herräng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0