833, 834, 835, 836, 837 Våren och värmen på G

Nu är det fjärde dagen av Cambridge metoden där jag är hänvisad till ett antal (riktigt goda) drycker, som är tillredda av pulver med olika smaker blandade med varmt vatten, samt te och mera vatten. Endast 17 dagar kvar av kuren.  Det känns riktigt bra, jag är inte hungrig alls bara sugen på att äta äpplen! Lite tung i huvudet är jag, ungefär som när man dagen innan varit på hyfsad fest och får skylla sig själv, dock inte den västa festen, samma symptom som när jag fastar.

Igår var min käre make och jag på en mässa i Fyrishov för de som är 60+. Där presenterades bl.a. resor, synundersökningar, hörapparater, elmoppar, stolar och sköna sängar och en massa annat som dom tror att vi ”åldringar” ska nappa på. Vi kom hem med en massa kassar med broschyrer, nyckelband, pennor och karameller.

Efter mässar styrde vi kosan ut till kusten där min käre make bytte till sommardäck på bilen medan jag tittade på en film på TV, bra arbetsfördelning. Vi tog även en liten avstickare till Thun´s där jag köpte en ny handväska, den första för i år (det lär bli flera).


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-04-02 @ 19:33:47
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0