Får man sopa snön av andras bilar??

Det är inte bra tider för platespottare med alla dessa översnöade nummerplåtar, jag får väl ligga lågt till våren.

Idag firar vi första advent och vi har adventstylat vår lilla lägenhet med några julgardiner och adventsljus i fönstren så att den rätta julkänslan ska infinna sig. Till kvällen blir det glögg och pepparkaka till min kära make, själv tar jag en kopp örtte.




Nu är jag inne på min sjunde fastedag och det känns bara prima förutom att jag gärna skulle vilja tugga på något. I motsats till vad många tror så är jag inte ett dugg hungrig, men magen är väl full med grönsaksjuicer, fruktdrycker och örtteer vilket är min "kost" dessa dagar.

Om någon undrar så mår Wanda bra och har funnit sig tillrätta med sitt nya liv.

Vi har drygt -10 och en hel del snö idag. jag har varit inne hela dagen men min kära make har varit ute på några ärenden till frun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0