Ledig vardag

Ja, ledig och ledig, men jag bestämmer ju själv vad som ska göras, själv och själv, ja, ja....

Men idag ska ja i alla fall måla innertak i lillstugan. Jag påbörjade arbetet i fredags så det blir en andra strykning. I lördags var jag på kalas i Knivsta, ett trevligt trädgårdskalas i det härligaste vädret och med de trevligaste männinskorna man kan tänka sig. Ett syskonbarn firade sin 30-årsdag med att bjuda på mat, dryck och tårta i sin faders trädgård. Här flaggar vi på landet för födelsedagsbarnet.



Innan kalaset åkte jag till möbeljätten där jag köpte en resårmadrass till järnsoffan som numera är klar och står på altan, kuddarna ska kläs så att allt går i blått och vitt. vi har både provsuttit och provlegat redan, så det känns som en hit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0