709, 710 Nu har jag symaskinen alltid med mig

 

Så här blev det. Nu är tatueringen läkt och fin, jag är så nöjd med resultatet och har vant mig vid att alltid se min maskin. Om någon undrar så sitter den på insidan av min högra underarm och inte någon annan stans.

Något som jag däremot inte alltid har med mig är min PC som för närvarande ligger på sjukan. Det har varit kritiskt emellanåt, datorn har svävat mellan skroten och hemmet ett tag men är nu på bättringsvägen, vill jag ialla fall tro. Jag lever med lånad dator, vilket känns lite vilset emellanåt, men det går. Sedan har jag ju min iPhon som ett bra komplement.

Jag har suttit vid min "riktiga" symaskin en del på sista tiden och fått ihop några paltor till mig själv. Tyvärr inkräktar mitt arbete på min fritid.

Nu ser jag fram emot påskens ledighet och att få träffa alla mina syskon och deras utvalda vilket känns jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0