706 Symaskin och röntgen

Vi var en tur till fritidshuset idag för att kolla om allt var OK. Fiskarna levde och inga tak har rasat in. Vi vattnade grannarnas pelargoner också.

Det var hur mycket snö som helst med något lager skare en bit ner så det var nästan omöjligt att plumsa omkring.



I måndags fick jag då äntligen min senaste tatuering. Det blev en gammaldags symaskin som jag har på höger underarm. Bild kommer snart - den är för närvarande lite fnasig, men jag räknar med att den ska vara helt fin om en vecka, då blir den fotad och publicerad. Samma dag på kvällen grattades ett av mina barnbarn som bjöd på tårta och trevligt kalas.

Min kära syster och jag åkte på sjukbesök på tisdagen för att peppa en av våra kära svägerskor som råkat illa ut (bruten fot).

I fredags fick jag skjuts av min käre make till Tierps sjukhus där jag hade en remiss på röntgen av min onda höft, så får vi se om dom kan hitta varför den krånglar, så nu väntar jag på det beskedet.

Ska kolla Blåsningen på TV3 ikväll, min körledare ska tydligen blåsas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0