733 Skor i backen och flaggan i topp

Nu blommar guckuskon i Herräng.



Min kära make och jag firade nationaldagen med att åka till Roslagens Sjöminnesförenings museum i Kaplansgården Älmsta där det firades med tal, sång och fika. Flaggan hemma var också hissad för att fira dagen.

Gäst / systugan är så gott som klar nu, dvs det går mycket bra att sova över och det går att sitta och sy där. Det är fortfarande några lister som ska på plats och lite kanter som ska målas -men det tar vi sedan - nu vill jag sy och ha nattgäster. Jag är helnöjd med resultatet, gott om plats för gäster att sova över och gott om plats att sitta och sy.  Vill härmed tacka min käre make för initiativet och allt arbete med utbyggnaden - du är bäst!

Kolla gärna om bäddarna är lediga så att du/ni kan komma över en sväng och rå om oss. Max 3 nätter om inget annat är överenskommet.

Nu har jag bara tre dagar att jobba denna vecka och sedan fyra dagar ledigt.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Hej Kära faster!



jag vill bara att du ska veta att jag är en stor fan av din blog! Kollar flera ggr i veckan för att hålla mig uppdaterad. Nu ska jag krypa ner hos mina två "nattgäster" pappan jobbar natt så då är det lite mysigt tycker jag! Kramar i massor Marianne

2010-06-08 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0