Shoppingrunda med syrran

Runda och runda, vi åkte till Västerås där vi letade efter en outlet som förmodligen har upphört för x antal år sedan. Därefter letade vi efter en tygaffär som också upphört eller flyttat långt därifrån. Till slut tog navigatorn oss till centrum av Västerås där en ganska stor tygaffär väntade på oss med alla sina tygrullar och en massa sybehör. Jag köpte totalt tre och en halv meter tyg och min kära syster köpte säkert minst 10 meter. Hon har en förmåga att se projekt i varje tygrulle vilket inte jag har, utan jag köper lite som jag tänkt innan och lite på måfå. Jag har faktiskt redan sytt tre nya kuddöverdrag  i en ljust blågrön manchester till TV-soffan och en "bäddjacka" i fleece som jag kan ha när jag ligger och läser så inte mina armar blir kalla.

Annars har jag bakat idag både kanelbullar och en drömtårta som vi ska bjuda några av mina syskon och en respektive på imorgon när dom tänker uppvakta min käre make som fyller år senare i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0