690 Fika med bakelse

Vi tog en promenad till Gränby centrum där vi tog en fika på Skuttungebagarens kondis - det blev varsin kopp kaffe, min med massor av mjölk och min käre make tog den svart. Det blev varsin princessbakelse också för att fira det nya året (och för att locka min käre make på en promenad). Vinterdagen bjöd på minus 8 grader och lätt snöfall under promenaden. Vi fick med oss en kvällstidning med bilaga hem till en stunds läsa vid köksbordet.

Sedan städade jag två köksskåp och hittade några saker som skulle slängas och några som jag inte visste att vi hade och några saker som inte behövs men kan absolut inte slängas. Jag flyttade även om lite till en bättre kökslogistik.



Vår uteplats "Lysekil" i Herräng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0