Snöröjning

En tur till Herräng igår för att kolla snöläget. Mycket snö var det - min käre make flyttade en del av snön så vi lättare kunde komma fram. Även grannens dasstak blev snöröjt av maken. Vilken drömgranne han är. Vi tog vägen om Norrtälje hem för att kolla hur mycket nytillskottet vuxit. Den goa hunden hade nyligen varit hos frissan och det blev verkligen ett lyft. Husse och matte får nog se upp med uppvaktande kavaljerer nu.


Idag har jag haft min lediga måndag. Jag har suttit i syrummet mest hela dagen och producerat. Min käre make har servat med mat och glada tillrop. Den festbetonade BHn hade jag påbörjat redan tidigare, men gjorde klar idag samt matchande trosor. Det blev även en brun trikåtunika med fickor och liten ärm.


Kommentarer
Postat av: Marianne

Du e så duktig och pysslig kära faster! Just nu är det ebb på energi hos mig. Får ta en kopp kaffe och en bulle så kanske det blir bättre!

Kram kram

2010-02-09 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0