Alla kan sjunga

 


I torsdags kväll gick jag med i den härliga kören där alla kan sjunga. Vi lär oss att andas rätt, tänka på magstödet och ha roligt. Varje torsdag träffas vi i Universitetsaulan och sjunger. Terminen ska avslutas med en konsert.

Idag har jag varit till tandhygenisten i Knivsta. Min käre make följde med och höll i handen. När vi ändå var ute med bilen fortsatte vi till Stockholm och Kaknästornet där vi åt en god lunch med en härlig utsikt högt över huvustaden.



Nu var det länge sedan jag såg rätt bilnummer, trots promenader till jobbet varje dag, en resa till Västerås och nu till Stockholm så ser jag inte "mitt" nummer. Kan det bero på snöiga bilar eller att just det numret inte finns i mina trakter!!??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0