720 Favoritbloggare i repris

Så var jag här igen, fredag till söndag. Det känns meningsfullt att aktivera gamlingarna. Tyvärr hade inte min familj tagit med något som jag kunde ha när jag lekte med dom. Reservmatte gjorde en leksak av en handduk med knut på, men det kunde jag ha sagt i förväg att det inte funkade – för dåligt material att dra i, den gick ju sönder ganska snabbt. Reservhusse åkte iväg till hundleksaksaffären där han köpte en repstump med knutar den var ganska kul, så köpte han någon sort djurhud som var format till ett hundben, vad ska man men en sån sak? Jag lekte lite med den för att göra dom glada, men…

Vi var ute och promenerade också en hel del, men dom har så skräpigt i sina parker här i stan så jag fick med mig in en hel del löv och kvistar i pälsen, då skulle den läskiga dammsugaren fram, det var inte kul. Annars har det varit som förra gången, trevligt men lite tråkigt, bara långa åldriga människor som inte har så stort tålamod, men jättesnälla som sticker åt mig lite godsaker och tycker om att kramas, men jag längtar faktiskt efter min familj och lite action.

Skrivet av den gulligaste hunden                                                                                

PS
Idag fick de korta i min familj en ny flicksyssling som bor på västkusten. / DS


Kommentarer
Postat av: Rosa

Nu har jag kommit hem igen och jag har faktiskt haft jättekul i helgen - lov liksom från de andra jag bor med. Skönt att bli bortskämd av gamlingarna i stan, tyvärr skulle de försöka få mig att inte ha så bråttom i kopplet... Nästa gång ska jag verkligen försöka att inte dra runt på dem, men det är ju så mycket jag vill hinna se när jag är på en så spännande plats. Det luktar så gott överallt och det finns så många som är ute och går med sina tvåbenta. Gosiga pussar från mig som de kallar byrackan ibland!

Ps, tyckte jag hörde nåt idag om att de skulle frisera mig om nåra da'r - är det farligt?!

2010-04-25 @ 22:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0