711 Påsken och min nya vän

Nu är Påsken avklarad med trevlig samvaro med alla mina syskon och deras respektive. På långfredagen åkte vi med Eckerölinjen till Åland, vi åt oss ordentligt mätta och avslutade dagen med fika och ännu mer tårta och en del dricka på Gökslingan. Gästerna åkte vidare på kvällen men vi blev kvar över natten. Syskonen träffade vi igen igår annandag påsk hos oss i stan där vi åt oss mätta igen. Det är så härligt att träffas och umgås med mina syskon, nu ser vi fram emot nästa träff hos vår lillasyster i början av juni då vi är bjudna till henne på några dagar.

Ni undrar säkert hur det har gått för min laptop - jodå vi hämtade den efter en översyn i Norrtälje i torsdags, jag startade den glatt och surfade runt en kvart tills den plötsligt slocknade och hamnade i koma, tyvärr har den inte vaknat ännu, jag har försökt med upplivning men inte lyckats.

Idag åkte jag och min käre make till den nya mediajätten här i stan där vi botaniserade bland det stora utbudet och slog till på en ny dator. Det blev en Samsung med 17" skärm och alla finesser. Modellen heter R780 för den som är intresserad av sådan fakta. Jag har precis kapat en grannes nätverk så jag kan surfa lite innan jag ska natta mig. Jag kommer att installera mitt eget nätverk någon kväll när jag känner mig manad.

Kommentarer
Postat av: Råttan

Lovely! Ute i världen igen med andra ord! Ho' e bra vacker din nya vän! :)

2010-04-06 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0