Tennisarm


Idag kom jag äntligen iväg till doktorn med min onda armbåge. Doktorn konstaterade snabbt att det var en tennisarm det rörde sig om (jag har i och för sig aldrig spelat tennis) och injicerade cortison som ska bota smärtan inom kort. Men - efter sprutan gjorde det hiskeligt ont och kunde så göra upp till 48 tim. Jag köpte alvedon som jag tog direkt och efter en tim började det lätta något.

Träffade syrran på stan och vi gick i några affärer och sedan intog vi en lunch bestående av god sushi. Jag tog bussen hem och en middagslur på soffan. Tyvärr hade jag tagit ur sängkläderna på morgonen och därför var tvungen att brottas med lakan och täcken med en hand..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0