Mina tyghögar

Nu har jag sorterat tyger, varav en del ska vidare ner i källarförrådet för att ligga till sig. Några tygbitar blev kvar för inspiration. Jag vill ju så gärna sitta och sy - kanske det blir tid på söndag och måndag när jag är ledig och hemma i stan.



Rosa babyfleece, grönt till underkläder i plastpåsen, längst till vänster ett härligt tyg i blått och grönt till en tunika kanske, det vita i mitten är spetsmönstrad plast till någon makeupväska, ett rosa spetstyg i mitten till en top, till vänster ett naturvitt tunnt ylletrikåtyg, det gröna med ansikten kommer nog att bli en top osv osv....

Sagt av någon - Den som har mest tyg när han dör - vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0