Ledig fredag

Idag har jag varit ledig från jobbet igen = härligt.
Vi åkte ut till landet igår kväll och då var det inte många ute i sina stugor, men i ikväll när vi gick vår promenadrunda såg vi att de flesta har kommit ut till det härliga Roslagen.

Jag har ju inte legat på latsidan, utan jag har tvättat och hängt tvätten ute i solen. Den mesta tiden idag har jag faktiskt suttit vid min dator - jag hjälper min käre make med att förse en karta med div vattenledningar och avstängningsmarkeringar, vilket faktiskt är jättekul. Däremot blev det ingen moppetur idag som jag hade planerat, få se om det blir något imorgon.

Min käre make har varit till brädgården och inhandlat panel till utbyggnaden.

Jag ringde och gratulerade min bror som har sin födelsedag idag och har bjudit oss på party imorgon - det ser vi fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0