Jobbardag igen

Ja så var det dags igen att ta sig ur sängen och trava iväg till jobbet, där uppgifterna har hopat sig sedan sist.

Det blev en härlig promenad till jobbet i behagligt väder, men annat var det hem, då var blåsten stark och det stänkte lite regn uppifrån - men skit samma när man är på väg hem. Jag lyssnar på en ljudbok när jag vandrar så tiden går ganska fort. Och så letar jag ju förståss bilnummer, jag hittade faktiskt 3 st idag, vilket är ganske mycket, ibland kan man få vänta en vecka på rätt nummer.

På kvällen tog jag en liten tur till Willys där jag lämnade tillbaka dammsugspåsar och handlade lite till veckan. Så stannade jag till vid Gränby C också för att kolla lite i de nya affärerna - köpte bara frimärken.

Jag har lagt in några nya bilder i den nya intressegruppen på Facebook som jag gjorde iordning igår - den handlar om mina föräldrar och deras avkomma.

Tv-kväll i soffan med Idol och Fredrik Lindström kan ses som en bra final på den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0