Frissan idag

Träffade min frissa i morse som tog lite på topparna, så nu ska håret bli lättskött igen.

Gick på stan ett par timmar och kollade i affärerna (inte alla). Köpte en bit tyg som är koskinnimitation som jag ska klä en sittpuff med. Puffen köpte jag på loppis och den ska bli fylld med lego när den är färdigklädd - det blir nog väldigt bra tror jag. Köpte även en varselväst som jag ska sy om till dotterns hund så hon syns i höstmörkret.

Äntligen hittade jag min favoritchokladtvål så nu kan jag sluta med LUX.

Några grabbar stod och delade ut förpackningar med Wasa bröd som var fyllt med chiliost (väldigt gott) jag gick två rundor så var lunchen avklarad.

Jag tog inte bussen utan gick hem samtidigt som jag kollade bilnummer - ingen träff idag.

Jag har gjort en intressegrupp på Facebook idag, den är riktad enbart till släkten (och ingifta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0