En vanlig vardag

Jag promenerade till jobbet i morse och det är c:4 km så det tar en stund. Varm ute c:a 15°, skönt att slippa klä på sig några tjockare kläder. I vanliga fall brukar jag lyssna på ljudböcker när jag går till och från jobbet men jag har ingen på gång just nu, ska nog fixa någon ikväll.
Jobben har hopat sig under de dagar jag varit ledig, men det är bara att kasta sig över det. Här måste jag verkligen tänka på att inte jobba 100% på 75% tid vilket kan kännas frustrerande nu i början (jag hoppas att det lättar framöver) när jag vet att de andra måste göra mina 25%.
Lasagne i matlådan till lunch smakade bra som vanligt, jag piffade upp lådan med lite ruccolasallad.
Nu får jag ju lämna jobbet lite tidigare än innan min nergång i tid, idag gick jag hem strax före fyra.
Ikväll ska jag vika och plocka undan tvätt och ev. bära ner en del av mina sysaker i källaren.

Kommentarer
Postat av: Någon

Jag säger då det

2009-09-09 @ 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0