Skitvecka

Ryggskott i onsdags - hur kul är det? Inte kul alls. Det small till i ryggen när jag skulle fälla ner toalocket (som inte är tungt). Ryggskott gör jävulskt ont när man rör sig, sitta eller ligga helt stilla går bra. Den enda "fördelen" med ryggskott är att jag inte kände av min onda höft lika mycket som annars. Vilket gnäll!! Trots ryggskott grattade jag min kära dotter på kvällen och fotade barnbarnen till min fotokurs, dom var ganska samarbetsvilliga och några bilder blev riktigt bra. I morse tog jag en paraflex comp innan jobbet för att klara ryggontet. Imorgon åker syrran och jag till Kista på Syfestival som är en av höstens höjdpunkter. Vi brukar fynda bland tyger och sybehör. Sedan drar jag till landet där min käre make väntar med middag. Vad han inte vet är att jag ska fota till kursen och han kommer att bli inblandad. Nu ska jag fredagsmysa i TV-soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0