Nu är hösten absolut här

Vi har idag tagit upp båten, och det är höst om något. Min käre make håller som bäst på att spola ren båten under och göra den klar för vinterförvaringen.



 Jag har fotat till kursen på torsdag. En av uppgifterna var att med fyra bilder berätta något. Jag har valt att berätta om hösten genom att fota 1. någon skrapar is på en bilruta, 2. båten tas upp ur sjön, 3. båten är övertäckt . 4. en varm brasa brinner i öppna spisen. vilket betyder att det är synd att sommaren är slut men samtidigt mysigt med höst och vinter. Jag ska ta några porträtt både ute och inne med och utan blixt också och där får jag ta hjälp av min käre make som säkert ställer upp. Det tycks bli en hyfsad dag idag också trots att vädergubbarna hotade med regn idag, ska nog gå ut ett tag och njuta av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0