Kortisonspruta igen

Idag har min mirakeldoktor givit mig en fyrdubbel Kortisonspruta i höften där jag har en inflammerad slemsäck (låter äckligt). Doktorn varanade att sprutan skulle kännas, men det gick bra. Skulle även få kraftig smärta efter några timmar, även det har uteblivit. Det är bara att njuta. Han varnade även för att jag kunde få en reaktion imorgon med ett varmt och rött ansikte vilket bara drabbar kvinnor, så vi får se imorgon. Inom högst två veckor ska värken vara helt borta, håll tummarna.


                                                    
Jag har sytt en fin korg ikväll av rep och tygtrasor vilket låter konstigt men den blev jättefin. Ska fota och lägga in på bloggen en annan dag.                                                     
                                      
Nu ska jag fortsätta att sticka på min tröja samtidigt som jag kollar Martin Timell på TV. Kanske får man några nya idéer.             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0