Inga biverkningar. Grattis 40 år

Efter vaccineringen igår så har jag klarat mig bra från alla i pressen förväntade biverkningar, antingen har jag haft tur eller så är jag helt okänslig ;-)   Endast någon ömhet om man trycker på vaccinationsstället, vilket man lätt kan undvika.

Idag på jobbet så fick jag leta efter min bärbara jobbtelefon, jag sprang runt (baklänges som igår) och kollade alla ställen jag besökt den närmsta tiden när jag till min förvåning hittade telefonen i min byxficka....

Min käre make är borta i kväll och hjälper svågern och hans son med några garageportar som ska på plats, så jag har blivit lämnad ensam med min symaskin ikväll och vi har haft så trevligt.

Nu ska jag resten av kvällen fira att Internet fyller 40 år idag. Grattis, grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0