Gråmys

Idag är det verkligen en innedag. Det regnar och blåser, vi eldar i öppna spisen och håller oss inomhus. Min käre make läser just nu en bok av Erik Eriksson som skriver om trakterna häromkring (på landet), just nu den fjärde i en serie. Vad jag kan förstå så är de intressanta. Jag ska nog läsa dom också så småningom.
                                                                                      
Jag håller på att leta fram alt. ta nya foton som jag kan använda i "examensarbetet" till fotokursen. Vi ska nämligen ladda upp en bild på nätet och där få kritik av andra! Jag ska även ta fram fyra bilder som ska skickas till ett fotolab och där skrivas ut i stort format för att vi ska kunna jämföra med hur det ser ut på skärmen och hur det kommer att se ut som papperskopia. Det är bara det att jag inte tycker att jag har någon bild som duger att laddas upp eller skrivas ut...

 

Bilden tagen förra lördagen vid sjön Vällen,  ser nog inte så härligt ut idag. Nu ska jag leta vidare bland mina foton.  Jag lägger ut länken sedan så ni får gå in och berömma min bild =)
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0