673, 674 Hur svårt kan det vara

Trafikregler, hur svårt kan det vara.
Nedanstående regler gäller när inget annat påvisas med skyltar eller markeringar på marken.
På vägar - Bilar och cyklar kör på vägens högra sida, gångtrafikanten går på vänster sida.
På trotoarer - här är det högerregeln som gäller. Inga bilar eller cyklar här.   
Gång/cykelväg - cyklar kör på höger sida och gångtrafikanter går på vänster sida (samma som gäller på vägar). Så nu vet ni det

Här kommer bilden, som jag lovat, på en av korgarna som jag tillverkat av rep och mattrasor och en symaskin.



Jag har varit hos min tandläkare i dag på den årliga kontrollen som gick så bra, ingenting att åtgärda.

Ikväll köpte jag ett nytt och större minne till min mobil så att mina talböcker ryms och nu ska jag flytta filer så jag förhoppningsvis kommer att hitta dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0