672 Hemlighet

En känd hemlighet är att jag platespottar och så har gjort sedan midsommar 2004 då jag hittade bilnummer 001 i Lysekil. Jag har idag hittat plåten med 672. Från och med idag kommer jag, de dagar jag hittat ny plåt, lägga aktuellt nummer i rubriken. Om du inte vet vad platespotting är kolla länken nedan.

    

http://www.platespotting.com/ps/


I lördags hade jag en lyckad platespottingdag då jag hittade fyra nummer vilket inte händer särskilt ofta. Ibland får jag vänta en vecka eller mer för att hitta rätt nummer. Inte nog med det, idag har jag hittat tre nummer - helt otroligt. Min kära syster och jag tävlar om vem som hittat flest nummer, vem som leder? det framgår inte här.
                                                                                                                                                                  
Igår kväll började jag sticka på en grå yllekofta, få se om den blir klar, det är ialla fall kul nu och modellen är snygg och jag är ju frusen av mig. Modellen hittade jag på Syfestivalen i lördags och garnet fick jag av min jättegoa syrra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0