Syskonbarnbarn

En ny liten kille har anlänt  till världen och släkten. Jag önskar all lycka och gratulerar min brorsdotter och hennes sambo till den lilla prinsen och brorsdotterdotter som blivit storasyster.

Idag kom äntligen min ritplatta Bamboo som jag beställt från Dustin för länge sedan. Min beställning blev uppgraderad för samma pris pga att den jag beställt blev mycket fördröjd. Imorgon ska jag installera den och lära mig funktionerna och sedan blir det bildredigering av.

Min käre make följde med som smakråd när jag kollade kappa idag. Det blev en mörkröd yllekappa med huva och en mjuk svart/grå/vit halsduk till. Snyggt.

Nu kallar min käre make på mig till TV-soffan och ett glas vin - jag rusar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0