Nytt objektiv till min Nikon

Jag har just kommit hem från Rasbo där jag hos en privatperson köpt ett nytt objektiv till min kamera. Bra pris och fint skick. Hittade objektivet på fotosidan.se Nu ska här fotas på nära håll. Min käre make är ute med grabbarna ikväll.

Igår klädde jag om denna "sypuff", som jag köpte i somras på loppis i Norrskedika, med ett koskinnsliknande tyg. Förr hade man sygrejor i den men jag kommer nog att ha den fylld med lego.




På kvällen igår var vi på Uppsala Konsert och Kongress även kallad UKK eller Musikens hus där vi såg en fars som heter Pengarna eller livet med bland annat Lasse Brandeby, Johannes Brost och "Teliamannen". Det blev en del skratt men den var inte i min smak. Det var SOS som sponsrade biljetterna och min käre make fick en återbudsbiljett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0