Laddar för kommande helg

Inga nya bilnummer på ett tag. Svårt att se alla skyltar nu när det antingen är skumt eller helt mörkt när jag vistas ute. Jag ger inte upp utan letar vidare.

Håller på att ladda till sykursen i helgen som jag verkligen ser fram emot. Min kära syster och jag kommer att börja vår resa till Källby på fredag morgon för ett stopp i Örebro och en tygaffär som vi hittade förra gången vi stannade där. Vi räknar med att vara framme i Källby mellan 14.00 och 15.00 och då börjar vi att botanisera i butikens alla hyllor och lådor och ev. börja med något projekt. Det ska bli kul att träffa de andra som brukar gå samma kurs som vi.

Denna gång ska vi bo på ett vandrarhem i närheten. De andra fixar med maten i sitt hus där även vi kommer att äta på kvällarna. Vi ligger kvar en extra natt för att slippa åka hem till Uppsala sent, så kan vi sova ut på måndagmorgonen och göra några avstickare när vi åker hem om vi känner för det då.



Jag kontaktade min mirakelläkare idag för ett nytt mirakelförsök med min inflammerade slämsäck i höften som stör min framfart. Han hade en återbudstid på tisdag som jag fick, vilket känns bra men jag tror att han kommer att plåga mig, blir det bra så kan jag ta det - jag hoppas på ett bra resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0