90 år

Inte jag, men min faster skulle ha fyllt 90 år idag, min kära syster och jag grattade med en bukett rosor och ett ljus på graven.



Igår var en orolig dag, jag hade haft ont i bröstet hela natten och när jag kom till jobbet ringde jag sjukvårdsupplysningen som tyckte att jag skulle ta mig till akuten. Min käre make kom och skjutsade mig till Akademiska sjukhusets akutmottagning där de genast tog in mig och kollade mig med EKG och en hel del andra prover och till min lycka hittades inget fel på hjärtat, men däremot kunde det vara någon sorts infektion i magen som gav dessa symptom. Jag fick åka hem med medicinering och ett brev till min husläkare som får i uppdrag att utreda det hela. Det känns skönt att dom tar tag i problemet och inte bara släpper det. Jag kände mig bättre på kvällen och idag känns det riktigt bra.

Min käre make och jag håller på att förbereda en middag ikväll för några av mina syskon, som bor närmast, med respektive. Jag ser verkligen fram emot kvällen. Nu ska jag gå och förbereda potatisbakelser till varmrätten.

Har jag sagt att jag är helt bra i höften - helt underbart, jag har inte haft några känningar efter sprutan, jag kan gå i trappor obehindrat och resa mig från sittande ställning utan smärta. Jag är så lycklig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0