677, 678 Debet ock Kredit

Två bilnummer idag - härligt!

Min käre make och jag har varit i Herräng och stängt av sommarvattnet till föreningen (jag hejade på). Sedan vidare till Norrtälje där min käre make gjorde en konstruktion i en carport så inte vatten och grus ska forsa ner under huset, som det gjort vid tidigare tillfällen.


Själv hade jag en liten klass med två entusiastiska tjejer som har varsit aktiebolag. Kursen gällde den dagliga bokföringen och eleverna var tålmodiga, läraktiga, intresserade och engagerade. Fortsättningskurs i balansräkning och resultaträkning kommer vid ett senare tillfälle. (Inte senare på dagen utan senare i almanackan).
Nu ska jag kolla såpan Ullared på TV5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0