Promenad till Lunsentorpet

Världens sötaste sjärngosse.



Idag åkte vi runt till kyrkogårdarna och tände ljus på våra gravar. Sedan åkte vi till Alsike och tog en promenad till Lunsentorpet genom skogen på en bitvis väldigt lerig stig. Vid torpet bjöds vi på kaffe och nybakat tunnbröd med honung. Vi träffade tomten som lovade komma till jul och sedan grillade vi korv. På hemväg fick jag skavsår på ena hälen pga att jag tog fel kängor (tyckte redan hemma att det var fel men ignorerade det?!!). Väl hemma drack vi varm glögg och åt pepparkakor. Vi kollade luciatåget i morse på SVT1 som var både stämningsfullt och lite kul. Nu ska jag sätta mig i TV-soffan och sticka lite på en tröja till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0