Hemma och röjer i surväder

Min lediga måndag idag. +1,2 och snö/regn, synd på det vackar vinterlandskapet - men det blir snart kallt igen.
Igår åkte vi till det stora möbelvaruhuset och köpte några hyllor som min käre make har satt upp på väggen i arbetsrummet ovanför mitt sybord - bra att lägga gejor på när jag har mina syperioder.



När det blev så fint med hyllorna i arbetsrummet så måste man bara snygga till resten av rummet också, vilket vi har sysslat med idag. Papper och pärmar har sorterats och kastats alt. sparats. Mycket gammalt "skit" som gott kan värma staden istället. Det hela resulterade i ett antal sopsäckar som ska köras iväg och brännas och vi fick luft i hyllorna. Dessutom hittade vi en massa uråldriga tekniska detaljer som ska få komma till teknikhimlen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0