683 Mera positiv


Jag var på China Teatern på ett seminarium med Kay Pollak i tisdags, han var väldigt inspirerande och fick oss alla att tänka mer positivt i de flesta situationer, nu gäller det bara att träna sitt tankesätt.

Igår kväll gratulerade vi det yngsta barnbarnet på födelsedagen med en liten babypojkdocka som både kan äta och kissa. Barnbarnet bjöd oss på jättegoda hamburgare och en både vacker och god tårta som gjord till en prinsessa. Sedan blev det underhållning av syskonparet med dans, akrobatik och klädparad.

   

Idag gick jag äntligen, efter många bilveckor, hem från jobbet. Det gick bra och inget ont i höften. Jag tror att "mirakeldoktorn" lyckades denna gång.

Tyvärr är det ganska svårt att se bilnummer numera pga smutsiga skyltar och höst/vintermörkret. Jag blir så glad när jag äntligen ser ett nummer som passar in min önskan - som igår när jag hittade 683.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0